HOME > ACTUEEL > NIEUWS > Warmonderhof zoekt leden Raad van Toezicht

Aeres 2021

Warmonderhof zoekt leden Raad van Toezicht

Stichting Warmonderhof is op zoek naar nieuwe leden voor de Raad van Toezicht.

De basis van Stichting Warmonderhof is een productief gemengd biodynamisch landbouwbedrijf op 85 hectare. Er wordt een scala aan producten met het Demeter keurmerk geproduceerd die zowel lokaal, nationaal als internationaal worden verkocht. Daarnaast is er het wooncomplex voor studenten (de Woonderij), de ontmoetingsplek, keuken en catering (de Hofzaal) en natuurlijk de Hofwinkel, waar uitsluitend biologische producten verkocht worden.
In 2024 bestaat Stichting Warmonderhof 77 jaar. Sinds haar oprichting in 1947 in Warmond, zet Stichting Warmonderhof zich in om jonge mensen op te leiden tot biodynamisch boer of tuinder. Samen met onderwijspartner Aeres MBO Warmonderhof vormt Stichting Warmonderhof het opleidingscollectief Warmonderhof.

De afgelopen periode hebben bestuur en directie van Stichting Warmonderhof toegewerkt naar een nieuwe bestuursstructuur met een directeur-bestuurder en een Raad van Toezicht. Dit is per 1 januari 2024 gerealiseerd. De positie van voorzitter van Raad van Toezicht is reeds ingevuld. De Raad van Toezicht is verantwoordelijk voor het integraal toezicht houden op het beleid van de directeur-bestuurder en het waarborgen van de missie en visie van Stichting Warmonderhof. Daarnaast fungeert de Raad als klankbord voor de directeur-bestuurder en ondersteunt bij strategische vraagstukken.

Kijk voor meer info over het profiel van de leden van de Raad van Toezicht hier.