HOME > ACTUEEL > NIEUWS > Steun het ontwikkelings­werk van boeren!

230125 Collegiale Toetsing

Steun het ontwikkelings­werk van boeren!

Boeren bouwen dagelijks aan ontwikkeling van biodynamische landbouw. Voor hen is het waardevol om elkaar te ontmoeten en met elkaar mee te denken. Daarom verzorgt de Biodynamische Vereniging – al sinds 2006 – BD-beroepsontwikkeling, met intervisiegroepen, themagroepen en coaching. Onder begeleiding van een coach ondersteunen boeren elkaar om nieuwe stappen te zetten en problemen te overwinnen.

De Biodynamische Vereniging vindt het belangrijk om dit aanbod voor boeren laagdrempelig te houden, dus gratis voor beroepsleden. Omdat de middelen hiervoor onvoldoende zijn, vragen we vanaf 2024 een vrijwilliger bijdrage van de deelnemende boeren én vragen we burgers/consumenten om dit belangrijke werk mede te ondersteunen: zo dragen we met zijn allen bij aan dit vernieuwende boerenwerk, aan de verdere ontwikkeling van de biodynamische landbouw.

Doe je mee?

JA, IK DONEER NU voor dit vernieuwende boerenwerk.

Je kunt je schenking ook overmaken ten name van Ver. voor BD-landbouw, NL77 TRIO 0212 1887 71 ovv gift BD-beroepsontwikkeling.