HOME > ACTUEEL > NIEUWS > Jaardag 2023 bij Veld en Beek

230317 Koeien En Kalfjes Veld En Beek Jaardag

Jaardag 2023 bij Veld en Beek

De Jaardag van BD-Vereniging en BD-Grondbeheer vindt 10 juni plaats bij Veld en Beek in Doorwerth. Deze gemengde boerderij is gestart door Jan Wieringa en Marijke Domburg en produceert een breed assortiment aan zuivel, kaas, groente, vlees, brood, fruit, bloemen en eieren. De melk wordt op het eigen erf verwerkt tot zuivel en kaas. Uniek van Veld en Beek is de directe afzet van zuivel en groente aan 3400 leden van de consumentenvereniging via zelfbedieningspunten. Sinds vorig jaar is BD Grondbeheer een campagne gestart om 20 hectare grond vrij te kopen voor Veld en Beek.

’s Ochtends is de Jaarvergadering van de BD-Vereniging. Twee nieuwe bestuursleden worden voorgesteld: Jan Wieringa (boer op Boerderij Veld en Beek in Doorwerth) en Monique Bokdam (boer op De Zonneboog in Lelystad). Ook wordt een verhoging van de ledenbijdrage voorgesteld en het invoeren van een eigen bijdrage voor deelnemers aan intervisie.

’s Middags is er een rondreis over de boerderij.

Kijk voor alle info over het programma en aanmelden HIER.