HOME > ACTUEEL > NIEUWS > Welkom op onze nieuwe website!

230307 Nieuwe Website

Welkom op onze nieuwe website!

Welkom op de nieuwe website van de Biodynamische Vereniging! Deze is vandaag – 2 maart – online gegaan. Een mooie, informatieve website met een heldere structuur; daar hebben we ons met ons team voor ingezet. Actualiteiten springen in het oog en laten zien dat de BD-Vereniging deel uitmaakt van een levendige beweging. Naast de basisinformatie over biodynamische landbouw en voeding kun je via de pagina MEER LEZEN EN KIJKEN toegang vinden tot allerlei boeken, artikelen, websites, films en podcasts om je verder in achtergronden te verdiepen. De WEGWIJZER biedt antwoord op veel gestelde vragen. Wandel eens rond over deze nieuwe site en ontdek wat we doen, wat we willen bereiken en met wie we samenwerken.

Zoek je iets dat op de oude site stond, maar niet op de nieuwe? Je kunt de oude nog bezoeken.

Opmerkingen? Mail ons!