HOME > ACTUEEL > BD-AGENDA > Kip-monoloog bij Pluimveebedrijf de Bruijn

7 september 2024

Kip-monoloog bij Pluimveebedrijf de Bruijn

Op zaterdag 7 september is er een kip-monoloog bij Pluimveebedrijf de Bruijn. Deze interactieve performance is onderdeel van Diermonologen, een project van de Biodynamische Vereniging. Het is één van de festiviteiten ter ere van 100 jaar biodynamisch. Een overzicht van alle diermonologen vind je HIER.

Bij de diermonologen, die plaatsvinden op biodynamische boerderijen, kruipt een verteller in de huid van een koe, een varken, een geit of een kip. Dan vertelt de boer over hoe hij of zij de dieren verzorgt, en over dilemma’s die daarbij soms spelen. Het publiek luistert, terwijl het de dieren in de ogen kan kijken. Dan volgt een gesprek over het wezen van de dieren en hoe je daar als boer en als consument mee omgaat. Vooraf aanmelden is gewenst.

Zaterdag 7 september 2024
Tijd: Aanvang 13.00 uur