HOME > ACTUEEL > BD-AGENDA > Ontmoeten en initiatieven zichtbaar maken

21 september 2024 | Studiedag

Ontmoeten en initiatieven zichtbaar maken

Op 21 september organiseert het ‘Perspectiefproject Staan voor Leven en Dood’ een bijeenkomst waarin initiatieven van mensen die de menselijkheid in de samenleving willen versterken centraal staan. Dat kunnen zeer diverse initiatieven zijn, bijvoorbeeld vanuit een verbinding met landbouw, onderwijs, vrede, natuur, etc.  Het Perspectief-project is een initiatief van de Antroposofische Vereniging, maar mensen buiten de vereniging zijn in het bijzonder ook welkom. Dit is de derde bijeenkomst, na twee mooie bijeenkomsten op 10 maart en 29 juni.

Programma

• In de ochtend zullen wij elkaar ontmoeten en oefenen we op speelse wijze de waarneming van onszelf en die van de ander.
  • Heb jij een plan of initiatief om vanuit de brede antroposofische gedachte de menselijkheid in de samenleving te versterken? Of wil je daar juist meer van weten of erbij aansluiten of dit ondersteunen? In de middag is daar ruimte voor, zodat de aanwezigen (initiatiefnemers én geïnteresseerden) elkaar kunnen ontmoeten en samenwerking onderling kunnen versterken. Wij willen een ontmoeting mogelijk maken en vanuit oprechte interesse en voorbij het oordeel met elkaar in contact komen. Doe je mee?

Locatie: Stichtse Vrije School, Socrateslaan 24, Zeist

Kijk voor meer info en aanmelden HIER

Meer evenementen