LEDENBLAD DYNAMISCH PERSPECTIEF

Cover-D-2022-3-600x600

Ledenblad Dynamisch Perspectief brengt verhalen over mensen die hun weg zoeken in de biodynamische landbouw (hoe ervaren ook, het blijft een boeiende zoektocht!), verdiepende artikelen, columns, discussies en verenigingsnieuws. Het verschijnt vier keer per jaar. In elk nummer staat een thema centraal en werkt een themaredacteur mee om er een goed en gevarieerd nummer van te maken. Voor contact met de redactie, mail Ellen Winkel (hoofdredacteur).

Wil je Dynamisch Perspectief ieder kwartaal in je brievenbus ontvangen? Word dan lid. Zo ondersteun je ons werk voor de ontwikkeling van de biodynamische landbouw.

Losse nummers van Dynamisch Perspectief kun je bestellen via de webwinkel van de Beersche Hoeve.

Archief

De reeds verschenen nummers van Dynamisch Perspectief vanaf 2002 zijn te lezen in ons online-archief.

DP-Extra

Bij DP-EXTRA vind je extra informatie en achtergronden bij nummers van Dynamisch Perspectief, het ledenblad van de BD-Vereniging. Hier kunnen ook ingezonden reacties worden geplaatst.

Adverteren

Advertenties in Dynamisch Perspectief bereiken de 1900 leden van de BD-Vereniging (boeren, consumenten, BD-fans) én andere meelezers die interesse hebben in biodynamische landbouw, natuurinclusieve landbouw, gezonde voeding en nieuwe economie. In totaal ca 5.000 mensen.

Tarieven en verschijningsdata vind je hier. Vragen? Neem contact op met hoofdredacteur Ellen Winkel.