• Let Op! De Webwinkel is GESLOTEN van 3 juli t/m 30 juli. Bestellen is mogelijk, maar u ontvangt uw bestelling pas begin augustus! Landbouw waar MUZIEK in zit is het thema van het zomernummer 2021 van Dynamisch Perspectief. Een inspirerend nummer over de onhoorbare muziek van zon, maan, sterren en planeten, de invloed van klank op planten, resonantielandbouw als antwoord op de systeemcrisis waar we als maatschappij in zijn beland, zingen in de melkput, bijengezang, en nog veel meer.
  • Compost

4,95
    Bedrijfseigen geprepareerde gecomposteerde vaste rundermest, bokashi, vegetarische compost, compostweetjes. Deze uitgave behandelt een keur aan verschillende invalshoeken rondom compost. Laat je inspireren door de ervaringen van professionals en moestuinders. En ga thuis aan de slag met compost maken in een fruitkistje.
  • Niet op voorraad
    De lunchpakketten voor de Jaardag zijn helaas niet meer te bestellen
  • Let Op! De Webwinkel is GESLOTEN van 3 juli t/m 30 juli. Bestellen is mogelijk, maar u ontvangt uw bestelling pas begin augustus! Themauitgave over praktijkervaringen met de landbouwcursus van Rudolf Steiner.
  • Let Op! De Webwinkel is GESLOTEN van 3 juli t/m 30 juli. Bestellen is mogelijk, maar u ontvangt uw bestelling pas begin augustus! De verhalen en verslagen in deze rijk geïllustreerde brochure laten zien hoe een op het leven gerichte benadering van de landbouw leidt tot diep doorwortelde, vruchtbare grond. "Biologisch-dynamische landbouw maakt jonge gronden volwassener en verstarde, oude gronden jonger," schrijft bodemkundige Jan Bokhorst in zijn bijdrage. Deze brochure is een thema-uitgave van Dynamisch Perspectief, het ledenblad van de Vereniging voor Biologisch-Dynamische Landbouw en Voeding (BD-Vereniging). Rijk geïllustreerd, 52 pag.
  • Let Op! De Webwinkel is GESLOTEN van 3 juli t/m 30 juli. Bestellen is mogelijk, maar u ontvangt uw bestelling pas begin augustus! Naast de voedsel-productie is ook bij de sierteelt is dringend verduurzaming noodzaak. De exportwaarde van de Nederlandse sierteelt bedroeg in 2018 ongeveer 9 miljard euro, waarvan snijbloemen ongeveer 4 miljard euro. Aandacht voor biologische sierteelt is dus zeker aan de orde!
  • Let Op! De Webwinkel is GESLOTEN van 3 juli t/m 30 juli. Bestellen is mogelijk, maar u ontvangt uw bestelling pas begin augustus! Profiteer van de aanbieding Twee uitgaven over preparaten samen!
  • Niet op voorraad
  • Aanbieding!
    Let Op! De Webwinkel is GESLOTEN van 3 juli t/m 30 juli. Bestellen is mogelijk, maar u ontvangt uw bestelling pas begin augustus! Een kennismakingspakket met:
    • De uitgave 'Bodemvruchtbaarheid als vrucht van de Landbouw'
    • Twee themanummers van het ledenblad Dynamisch Perspectief ( Foto is slechts een voorbeeld)
    • Informatieblad over de vereniging en haar activiteiten.
    Deze uitgaven geven samen een actuele impressie van de biologisch-dynamische landbouw in Nederland en Vlaanderen én van de BD-Vereniging.
  • Let Op! De Webwinkel is GESLOTEN van 3 juli t/m 30 juli. Bestellen is mogelijk, maar u ontvangt uw bestelling pas begin augustus! Een nieuw boek over de biologisch-dynamische preparaten, samengesteld door Luc Ambagts. Verhalen met beschouwingen en ervaringen met de BD-preparaten worden vergezeld van een volledige beschrijving voor het zelf maken van deze vitaliserende substanties voor bodem, planten en voeding. Een uitgave van Christofoor in samenwerking met de Vereniging voor Biologisch-Dynamische Landbouw en Voeding.
  • Aanbieding!
    Let Op! De Webwinkel is GESLOTEN van 3 juli t/m 30 juli. Bestellen is mogelijk, maar u ontvangt uw bestelling pas begin augustus! Twee uitgaven van de BD-Vereniging die elkaar aanvullen: het bekende 'Preparatenboekje' met praktische instructies voor het zelf maken van de preparaten, gecombineerd met de thema-uitgave 'Levenskrachten en preparaten', met interviews, achtergronden en onderzoek over de biologisch-dynamische preparaten.
  • Oloide oloide
    Let Op! De Webwinkel is GESLOTEN van 3 juli t/m 30 juli. Bestellen is mogelijk, maar u ontvangt uw bestelling pas begin augustus! Een Oloïde van essenhout van het landgoed Bleijendijk. Gemaakt door Martin van der Meulen. Circa 7x4 cm groot.
  • Let Op! De Webwinkel is GESLOTEN van 3 juli t/m 30 juli. Bestellen is mogelijk, maar u ontvangt uw bestelling pas begin augustus! Een set van 4 ansichtkaarten met als thema Metamorfose. De kaarten zijn gemaakt door Gerda Peters, grafisch vormgever van Dynamisch Perspectief.
  • Let Op! De Webwinkel is GESLOTEN van 3 juli t/m 30 juli. Bestellen is mogelijk, maar u ontvangt uw pakketje pas begin augustus! Kraamcadeau: babyrompertje (mt 56) met lange mouwen van biodynamisch Demeter-gecertificeerd katoen met de opdruk ‘I am the Future’.
  • Let Op! De Webwinkel is GESLOTEN van 3 juli t/m 30 juli. Bestellen is mogelijk, maar u ontvangt uw bestelling pas begin augustus! Dit boek is een praktische, onmisbare vraagbaak voor ieder die op kleine of grote schaal zelf biologisch-dynamisch wil tuinieren.
  • Let Op! De Webwinkel is GESLOTEN van 3 juli t/m 30 juli. Bestellen is mogelijk, maar u ontvangt uw bestelling pas begin augustus! Alle voordrachten uit de landbouwcursus van Rudolf Steiner. Startpunt en basis van de biologisch-dynamische landbouw.