70 jaar Warmonderhof – 16 september 2017

In 2017 bestaat Warmonderhof zeventig jaar. Sinds haar oprichting in 1947 in Warmond, zet Warmonderhof zich in om jonge mensen op te leiden in het werkveld van de biologisch dynamische landbouw. Dit doet zij door naast het leren ook het wonen en werken een belangrijke plaats te geven in de opleiding voor biologisch dynamische landbouw.

Reünie – 16 september 2017

Alle(oud) studenten, medewerkers, docenten, bestuursleden en ondernemers die zich verbonden voelen met Warmonderhof wordt gevraagd om alvast een datum te reserveren. Op zaterdag 16 september 2017 vindt  namelijk de grote reünie plaats. In de loop van 2017 zal er op verschillende manieren stil gestaan worden bij dit jubileum. Via www.warmonderhof.nl/70jaar zal u op de hoogte gehouden worden van het programma en de activiteiten rondom dit lustrum. Via de site zal u zich binnenkort kunnen aanmelden én kan u zien of er bekenden komen.

Meedenken

Loopt u al over van ideeën voor een onvergetelijke reünie? Heeft u mooie verhalen, beeldmateriaal, of wilt u iets bijdragen aan dit feest? Dat kan! Stuurt u dan een bericht naar: 70jaar@warmonderhof.nl

Zegt het voort

Warmonderhof vind het belangrijk om zoveel mogelijk mensen op tijd te bereiken. We vragen dan ook om dit bericht te delen met uw oude klasgenoten en bekenden. Neem contact op met uw Warmonderhof vrienden, want dit feest mag niet aan u voorbij gaan! Zowel het vijftig en het zestigjarig bestaan waren zo’n groot succes, dat Warmonderhoffers vanuit de hele wereld naar Dronten kwamen om zich weer eens volledig onder te dompelen in de sfeer van ‘toen’. Ook dit feest beloofd groots te worden: boekt u dus alvast maar uw vliegticket!

Meer informatie? Anna Veltman 70jaar@warmonderhof.nl 06-15151983