Home - Dankjewel

Dankjewel allemaal!

Aan het eind van het jaar bedankt de BD-Vereniging iedereen die meegeholpen heeft de talloze verbindingen te leggen in ons netwerk van mensen en activiteiten. Door de inzet van deze mensen leeft de vereniging.

We bedanken jullie graag met een kleine attentie, die een verbinding vormt met de nieuwe jammakerij Sjamaan. Zo ondersteunt de BD-Vereniging innovatieve bedrijven.

Beroepsontwikkeling:
Boeren ontmoeten elkaar in gespreksgroepen en bespreken met elkaar vraagstukken uit iemands praktijk. Deze mensen zijn voor hen beschikbaar als gespreksleider of coach.
Dankjewel Sander Bernaerts,  Joke   Bloksma,   Petra Derkzen, Dirk Govaerts,  René Heusschen,  Geert   Iserbyt,  Leen Janmaat,  Inno Kock,   Antoine de Paepe,  Frans RomeijnCaro van Roon,  Marion Schoenmakers,  Christel Vandermaelen,  Jaap   Vermue,  Leen  Verwimp,  Elze-Lia Visser,  Jozien   Vos,  Jan  de Wit.

Bestuur:
Nieuwe initiatieven wachten op inpassing in het geheel. Lopende projecten vragen verzorging. Ondertussen ligt er ook de verantwoordelijkheid voor de organisatie zelf. Naast het formele bestuur zijn er mensen die willen kennismaken om een rol in het bestuur op te pakken.
Dankjewel Marten Nico BiermanMaria van Boxtel,  Petra Derkzen,  Piet van IJzendoorn,  Maria Inckmann van Gaalen,  Derk Klein Bramel (†),  Karin Stolk.

Buro:
Het buro verzorgt de dagelijkse gang van zaken.
Dankjewel Luc Ambagts, Bram Gordijn.

Dynamisch Perspectief:
Ons veelgeprezen ledenblad bestaat dank zij de inzet van de redactie en medewerkers.
Dankjewel Ilse Beurskens – van den Bosch, Willem Goris, Gineke de Graaf, Annemieke Grimbergen, Kalle Heesen, Andries Palmboom, Gerda Peters, Conny Ruigrok, Ellen Winkel.

Hand en span-diensten:
Dankjewel Suzanne van Wezel.

Project-ondersteuning:
Dankjewel Loes van Loenen.

Werkgroep Vlaanderen:
Dankjewel Koen Dhoore, Dirk Govaerts, Geert Iserbyt, Antoine de Paepe, Ruben Segers, Leen Verwimp

En dan zijn er de contacten met verwante organisaties met wie we regelmatig samenwerken.

Kraaybeekerhof, opleidingen en cursussen natuurvoeding en landbouw.
Dankjewel Ellen Folkersma.

Landwijzer, vormingscentrum voor biologische en biodynamische landbouw en voeding in Vlaanderen.
Koen Dhoore, Geert Iserbyt, Inneke Docx.

Stichting Demeter, versterkt de biodynamische landbouw, door inzet van het Demeter-keurmerk.
Dankjewel Petra Derkzen, Joke Doorschodt, René Heusschen, Bert van Ruitenbeek.

Warmonderhof,opleiding voor biologisch-dynamische landbouw.
Dankjewel Joke Bloksma, Isabel Duinisveld, Ruud Hendriks, Maarten Roelofs, Tjalling Sijperda.

VNVK, Vereniging voor NatuurVoedingsKundigen
Dankjewel Marga Brusselers.

Wil je ook actief zijn in de BD-Vereniging? Neem contact op met het buro. Er is voor iedereen iets te doen!