HOME > ACTUEEL > NIEUWS > Nieuwe Dynamisch Perspectief verschenen

Cover DP2022 01

Nieuwe Dynamisch Perspectief verschenen

Het lentenummer van ledenblad Dynamisch Perspectief (2022-1) is verschenen en heeft als thema ‘Kwaliteit van biodynamisch voor aarde en mens’. Hoe ontstaat op de akker de beste kwaliteit? Hoe neem je dat waar? Welke kwaliteit kun je als kok toevoegen? Wat heeft biodynamisch aan mensen te bieden? Welke rol speelt het microbioom? Een zeer gevarieerd nummer rond het thema dat dit jaar ook centraal stond bij Winterconferenties in Nederland en Vlaanderen en bij de internationale biodynamische conferentie in Dornach.

Leden krijgen het blad vier keer per jaar toegestuurd. Wil je ook lid worden en daarmee de ontwikkeling van de biodynamische landbouw ondersteunen? Meld je hier aan.
Wil je het blad online lezen, kijk dan hier.
Losse exemplaren van Dynamisch Perspectief zijn te bestellen via de webshop van de Beersche Hoeve.