Erf en winkel

Hans-Piet van Sprang en Pieter van Gurp, zijn twee ervaren winkeliers uit de natuurvoedingsbranche. Zij zetten hun kennis, ervaring en drive in om de huisverkoop op bedrijven te verbeteren. Zo kan de verbinding tussen bio- (dynamische) boer en de betrokken consument versterkt worden.

Elk bedrijf is uniek en heeft haar eigen individualiteit en haar specifieke afnemers.
Welke vragen leven er? Hoe wil jij je relatie met de consument gestalte geven? Welk assortiment, inrichting en openingstijden heb jij voor ogen. Ga jij de consument ook financieel betrekken of inzetten als vrijwilliger? Er zijn talrijke vragen. Samen met jou gaan ze op zoek naar dit soort vragen vanuit jouw drive en ideaalbeeld. Dat werken ze dan uit in een concreet voorstel.

Dan ben je zelf aan zet. Jij bepaalt in interactie met jouw klant het assortiment dat het beste bij jou en jouw klanten past. Een proces wat steeds zal doorgaan!

Voor Hans-Piet en Pieter is het doel om biologisch (dynamische) landbouw dichter bij de consument te brengen en voedsel weer een gezicht te geven: de waarde van ons eten weer in het bewustzijn en de directe beleving te krijgen.

Zie verder www.erf-en-winkel.nl/