BD-Totaal, groothandel in biologisch(dynamische) levensmiddelen in Houten, biedt de mogelijkheid aan particulieren om boodschappen te bestellen in hun webwinkel. Je kunt ook met meer mensen bestellen en dan elk een eigen leverbon met de prijzen krijgen, zodat je de totaalbestelling onderling makkelijk kan verrekenen.

Boodschappen doen is lastig op het moment. De schappen in de supermarkt zijn vaak leeg, om besmetting te voorkomen moet je voldoende afstand houden in winkels, enz. We willen hier de helpende hand bieden en geven als groothandel particulieren in Utrecht en omgeving de mogelijkheid hun boodschappen te bestellen in onze webwinkel en bij ons magazijn in Houten te komen afhalen.

BD-Totaal heeft veel klanten in de horeca en lopen door de sluiting van de horeca een groot deel van hun inkomsten mis. Bestel daarom je eigen boodschappen bij BD-Totaal in plaats van bij de plaatselijke supermarkt en help zo de biologisch(-dynamische)e sector in deze moeilijke tijd.

Hoe werkt het?

1. Bestel direct je boodschappen in onze webwinkel.
  2. Verzend de bestelling.
  3. U ontvangt van ons een Tikkie.
  4. Na twee werkdagen kunt u uw boodschappen afhalen of in Houten laten bezorgen.

Lees meer op de website van BD-Totaal