HOME > ACTUEEL > NIEUWS > Winterconferentie over Kwaliteit

Koolrabi Winterconferentie Bb

Winterconferentie over Kwaliteit

De Winterconferentie van de BD-Vereniging op zaterdag 26 februari heeft weer een heel mooi programma rond het thema ‘De kwaliteit van biodynamiek voor aarde en mens – waarnemen, ervaren, ontwikkelen’. Er zijn twee boeiende voordrachten: Bert van Ruitenbeek (directeur Stichting Demeter) vertelt over Kiezen voor ‘gezondheid’ als leidend begrip en Edith Lammerts van Bueren (emeritus hoogleraar biologische plantenveredeling) over Biodynamische landbouw: volwaardige voeding voor mens en aarde. Verder kun je zowel in de ochtend als in de middag een workshop kiezen. Er zijn negen verschillende thema’s. Meer info en aanmelden: bdvereniging.nl/winterconferentie Locatie: Warmonderhof in Dronten. Tijd: van 9.00 tot 17.30 uur. Er wordt GEEN corona-toegangsbewijs gevraagd.