Home - BD-Vereniging - Activiteiten op Kraaybeekerhof

Activiteiten op Kraaybeekerhof

10 maart: NLdoet op Landgoed Kraaybeekerhof. Wil jij je als vrijwilliger inzetten om het landgoed in Driebergen te verbeteren? Houd de website van Kraaybeekerhof in de gaten. meer info volgt nog: kraaybeekerhof.nl/landgoed/zelfoogsttuin

14 maart: Informatieavond over de Zelfoogsttuin van Landgoed Kraaybeekerhof in Driebergen. Kijk voor meer informatie op de website van Kraaybeekerhof: kraaybeekerhof.nl/academie/cursussen-opleidingen-workshops/algemeen/185-informatieavond-over-de-zelfoogsttuin

2 april: Op Tweede Paasdag is het traditioneel Plantjesmarkt op Landgoed Kraaybeekerhof. Van 12.00 tot 16.00 uur is er van alles te koop en te doen. Kijk op de website van Kraaybeekerhof voor meer informatie: kraaybeekerhof.nl/landgoed/plantenverkoop

14 april: Informatiemiddag over de Zelfoogsttuin van Landgoed Kraaybeekerhof in Driebergen. Kijk voor meer informatie op de website van Kraaybeekerhof: kraaybeekerhof.nl/landgoed/zelfoogsttuin

10 mei: Op Hemelvaartdag is het traditioneel de tweede Plantjesmarkt op Landgoed Kraaybeekerhof. Van 12.00 tot 16.00 uur is er van alles te koop en te doen. Kijk op de website van Kraaybeekerhof voor meer informatie: kraaybeekerhof.nl/landgoed/plantenverkoop

16 juni: Tijdens ‘Lekker naar de (bio)boer’ houdt Landgoed Kraaybeekerhof open dag. van 12.00 tot 16.00 uur valt er van alles te beleven en te doen voor jong en oud op het landgoed in Driebergen. Kijk voor meer informatie op de website van Kraaybeekerhof. kraaybeekerhof.nl/academie/cursussen-opleidingen-workshops/algemeen/189-lekker-naar-de-boer-2018

15 december: Kerstmarkt op Landgoed Kraaybeekerhof. Traditioneel is de kerstmarkt van Kraaybeekerhof weer een grote belevenis, met veel kramen, muziek, verhalen, gezelligheid, er is vanalles te koop en te doen voor jong en oud. De toegang is gratis. Van 14.00 tot 19.00 uur. Kijk voor meer informatie op de website van Kraaybeekerhof:
kraaybeekerhof.nl/academie/cursussen-opleidingen-workshops/algemeen/188-kerstmarkt-landgoed-kraaybeekerhof-2018