HOME > ACTUEEL > BD-AGENDA > Boekpresentatie door Michiel Rietveld

12 mei 2023

Boekpresentatie door Michiel Rietveld

Een halve eeuw Kraaybeekerhof – werken aan een ideaal. Zo heet het boek waarin Michiel Rietveld zijn levensverhaal optekent: over zijn jeugd en adolescentie-jaren die hem naar Kraaybeekerhof voerden waar hij vanuit de BD-Vereniging het Studiecentrum oprichtte;  over de 40 jaar dat hij verbonden was met Kraaybeekerhof; en over zijn volgende fase in La Genête in Frankrijk, waar hij via cursusweken mensen bleef inspireren.

Op vrijdagmiddag 12 mei vindt de boekpresentatie plaats, in de Kraaybeekzaal van  Woonoord Kraaybeek. LET OP DIT IS VERPLAATST NAAR DE OVERKAPPING OP KRAAYBEEKERHOF. Je kunt je aanmelden via een mail aan Michiel.

Het programma ziet er als volgt uit:

• 14.00 uur Inloop in de Kraaybeekzaal
  • Opening door Maran Kniese, de ceremoniemeester
  • John Hogervorst, de uitgever van Nearchus
  • Koos Bakker ‘Over Vrijplaatsen voor zingeving’
  • Michiel, welke inzichten heeft het schrijven van deze ‘biografie’ mij gebracht
  • Uitreiking van eerste exemplaren
  • Spontane, of bij Maran aangekondigde uitspraken
  • Nog een consumptie en desgewenst signeren door Michiel
  • 17.00 Einde

Er is een boekentafel aanwezig met alle boeken die Michiel heeft geschreven. Het gepresenteerde boek is daar te koop en kost ca 20 euro. Het zal dan ook via Uitgeverij Nearchus en (online) boekwinkels verkrijgbaar zijn.

Het boek is mede mogelijk gemaakt door het Willy Schilthuis Fonds van de BD-Vereniging

Meer evenementen