Laden Evenementen
Dit event is voorbij.

Bekijk de website van de organisator om zeker te weten dat een evenement doorgaat.

De conferentie ligt een maand achter ons, maar de inspiratie blijft hopelijk nog goed plakken! Voor ieder een ander aspect wellicht dat je meedraagt, dat nazindert en verder verdiept wordt door wat er op je op pad komt.
Hierbij de een uitnodiging voor een *terugkommoment op 31 maart in Antwerpen van 18u tot 22u*. We hebben het al eens eerder gedaan, een nabeschouwing met de groep, en dat werkte stimulerend om de inspiratie terug naar de oppervlakte te brengen en te kijken wat er ondertussen mee gebeurd is. Daarbij profiteren we van elkaars verhalen. Iedereen neemt wat anders mee en dat levert een rijk palet. Bijna vergeten parels komen dan weer
bovendrijven. Aha, ja, das waar, denk je dan, ik zou het bijna vergeten…

We nodigen je uit om ook iets te brengen; je eigen nabeschouwing/verdieping rond een thema; wat je onthouden hebt, wat je er nu mee aan het doen bent, wat je er nog verder mee wil doen.. We voorzien zo’n 10 a 15 min per bijdrage. Koen, Geert en Ineke (van Landwijzer) zullen zeker iets brengen. Laat dat vooral een aanmoediging zijn om dat zelf ook te doen. Elke bijdrage is een meerwaarde, een kans om voor jezelf nog eens stil te staan bij de inspiratie van de conferentie, en uitwisseling en input van de groep te krijgen.

We nodigen ook anderen uit, om een graantje mee te pikken, om te proeven van de inspiratie en daar zelf wie weet ook iets aan te hebben.

We beginnen om 18u met een potluckmaaltijd en starten de uitwisseling om 19u. Rond 22u ronden we af.

Meer informatie in de uitnodiging van Landwijzer

Graag vooraf aanmelden bij ineke.docx@landwijzer.be