Laden Evenementen
Dit evenement is voorbij.

By Miss TuinBoon hebben we een winkel en een pluktuin. Wij liggen aan de rand van het authentieke dorp Gees met vele karakteristieke Saksische boerderijen.  Wij telen onze bloemen en groentes in het ritme van de seizoenen. Alles onbespoten en met veel aandacht voor de bodem. Beleef het seizoen van dichtbij en kom zelf je bloemen plukken bij Miss TuinBoon. Rondstruinen tussen de bloemen op de Miss TuinBoon akker is een ware beleving. Het is als rondlopen in een snoepwinkel! Zelf je bloemen kiezen tussen de rondzoemende bijen en met een vrolijk boeket naar huis. Wil je zelf aan de slag met je eigen bloementuin? Of ben je op zoek naar inspiratie? In onze winkel vind je zaden, pootgoed, potgrond en nog veel meer. En natuurlijk staan we je graag bij met deskundig advies. Of je nu gaat voor een bloemenstrook voor bijen of al een grotere bloementuin wilt aanleggen. En ook als je op zoek bent naar een leuk kadootje ben je van harte welkom!