Home - Activiteiten - Kennismaken met hoger onderwijs voor biologisch-dynamische landbouw
Laden Evenementen
  • Dit event is voorbij.

Op 16 juni zijn er op Kraaybeekerhof in Driebergen twee mogelijkheden om te onderzoeken hoe het programma BDmaster er voor jou uit kan zien: van 10.30 tot 12.00 en van 13.00 tot 14.30.

Na een presentatie over de BDmaster kun je spreken met de leden van de projectgroep over je eigen wensen, vragen en mogelijkheden met betrekking tot het oriƫnterende deel, het vrij in te vullen deel en het onderzoek. Het oriƫnterend deel wordt vormgegeven en aangeboden door de projectgroep. Voor het vrij in te vullen deel kan geput worden uit een uitgebreide reeks mensen en mogelijkheden. Het zelf gekozen onderzoek voer je uit met adequate begeleiding.

De BDmaster is een mogelijkheid om je interesse voor de BD-Landbouw en/of je eigen werk daarin een sterkere basis te geven. Mensen die al werken in de landbouw, afgestudeerden van Warmonderhof en studenten of afgestudeerden van het hoger onderwijs zijn uitgenodigd mee te doen.

Zie ook het interview met Rob van Haarlem in het jaarverslag 2017.

Voor informatie en aanmelding: bdmaster@bdvereniging.nl.