Home - Activiteiten - Inspiratiewerkplaats Naoberhoeve
Laden Evenementen
  • Dit event is voorbij.

Op de Naoberhoeve organiseren we dit jaar voor de vierde keer ‘’inspiratiewerkplaatsen’’. Op deze avonden nodigen we een spreker uit met een markante visie op bijvoorbeeld de zorg, de landbouw, het sociale of op organisatievormen.

Het thema van dit jaar is;’’ Een antroposofische visie op zorg’’

Op woensdag 20 maart zal Wilfried Minne, die tientallen jaren psychiater was in de antroposofische psychiatrie( o.a. bij de Lievegoedkliniek) de tweede inspiratiewerkplaats verzorgen onder de titel;’’ Een antroposofische visie op de psychiatrie’’. Dhr. Minne zal ons vertellen over de psychiatrische ziektebeelden in het algemeen en over warme en koude psychosen in het bijzonder. Hij zal vertellen hoe psychiatrische ziektebeelden zich weliswaar uiten op het psychische vlak maar hun oorsprong vinden in het fysieke.

Op donderdag 18 april zal een inspiratiewerkplaats worden ingevuld door Zoltan Schermann, Antroposofisch arts, over het thema volgt bericht.

Elke werkplaats zal worden gehouden in het Honk van de Naoberhoeve en zal duren van 20.00-22.00 uur. Iedereen is welkom, een vrijwillige bijdrage wordt op prijs gesteld.

Naoberhoeve
Pesserweg 4, 7932 PC Echten
Telefoon: 0528-251121 (op werkdagen tussen 9.00-16.00 uur)
Mail: info@naoberhoeve.nl