Home - Activiteiten - Reünie Warmonderhof
Laden Evenementen
  • Dit event is voorbij.

70 jaar Warmonderhof groots gevierd met reunie op 16 september

Warmonderhof viert haar zeventigjarig bestaan met een grote reünie. Dit betekend ontmoeten, oude herinneringen ophalen en vooruit kijken. Bovenal viert Warmonderhof dat zij al zeventig jaar bijdraagt aan toekomstgerichte landbouw die ons voedt.

Op 16 september is het feest voor alle oud leerlingen, docenten, ondernemers, medewerkers, bestuursleden. Kortom: voor iedereen die zich Warmonderhoffer voelt. Het programma start na de middag en zal met een spetterend feest eindigen. Er is een uitgebreide keus aan lekkernijen, uit de eigen hofkeuken én goede waar van oud-leerlingen. Denk aan het schapenijs van Mark en Anita van Alderwegen en de Indonesische specialiteiten van Frank Loef.

Let op: alle Warmonderhoffers zijn welkom, er zal geen uitnodiging gestuurd worden. Beschouw dit bericht dus al zodanig. Hou de site www.warmonderhof.nl/70jaar in de gaten. Hierop kan u zich aanmelden. Pas op: het dreigt onvergetelijk te worden. De eerste aanmeldingen vanuit Canada, Oostenrijk en Denemarken zijn al binnen.