HOME > ACTUEEL > BD-AGENDA > Jaardag BD-Vereniging en BD-Grondbeheer

10 juni 2023

Jaardag BD-Vereniging en BD-Grondbeheer

Op zaterdag 10 juni 2023 vindt de Jaardag van de BD-Vereniging en stichting BD Grondbeheer plaats bij boerderij Veld en Beek in Doorwerth. ’s Ochtends om 10 uur start de Jaarvergadering van de Biodynamische Vereniging met onder andere: een terugblik op 2022 en een blik vooruit op 2023 en 2024 (met financieel verslag en begroting); afscheid van vertrekkende en welkom aan nieuwe bestuursleden. De volledige agenda en alle stukken worden in mei toegevoegd op deze pagina.

’s Middags is er een ‘Rondreis’ over Veld en Beek. Uniek van de deze biodynamische boerderij is de directe afzet van zuivel en groente aan 3400 leden van de consumentenvereniging via zelfbedieningspunten. Ook de zorg voor natuur en milieu krijgt veel aandacht en de ondernemers blijven volop werken aan vernieuwing.

Kijk voor meer info en aanmelden hier.

Meer evenementen