Laden Evenementen
  • Dit event is voorbij.

In september starten twee van de vier opleidingen van de Kraaybeekerhof Academie: de driejarige deeltijdopleiding Natuurvoedingskundige (NVK), en het praktijkjaar De Wereld van Kruiden. Vrijdag 30 juni is er een informatieavond over deze twee opleidingen, én de twee opleidingen die begin 2018 weer van start zullen gaan: Barstensvol Leven en Natuur in Begeleiding. De informatieavond start om 19:30 uur. Alle vier de studieleiders zijn aanwezig. Aanmelden voor de bijeenkomst kan door een mailtje te sturen naar academie@kraaybeekerhof.nl.

Het eerste jaar van de NVK is ook apart te volgen, en uitermate geschikt voor winkelmedewerkers die hun klanten professioneel willen adviseren over Natuurvoeding. De Wereld van Kruiden biedt een verdieping en beleving van de kruidenwereld. Deze opleiding heeft op Landgoed Kraaybeekerhof een eigen kruidentuin zodat theorie en praktijk eenvoudig hand-in-hand gaan. Het praktijkjaar Kruiden is geschikt voor mensen die beroepsmatig met kruiden te maken hebben, zoals winkeliers die fytotherapeutische producten verkopen. Barstensvol Leven is een inspiratiejaar over vitale voeding waarbij de bio-dynamische landbouw centraal staat. Doelgroep van deze opleiding is breed, en voor iedereen die wil leren het levende aspect van voeding te verzorgen: koks, winkeliers, boeren/tuinders en beleidsmakers. Natuur in begeleiding tenslotte leidt op tot tuintherapeut en is erkend door de beroepsvereniging Groene Zorg.

Voor meer informatie: www.kraaybeekerhof.nl