Home - Activiteiten - Crispr en het lot van de mens
Laden Evenementen

U bent zeer welkom om vanuit uw eigen expertisegebied en professionele ervaringen deel te nemen aan een open bijeenkomst, om samen met andere antroposofische artsen, therapeuten, pedagogen, priesters, wetenschappers, filosofen etc. in gesprek te komen over het lot van de mens in het licht van CRISPR – een nieuwe DNA manipulatie techniek.

CRISPR is een ingenieus en controversi├źle techniek, die het DNA in ieder levend organisme (mens, dier en plant) op een vrij makkelijke maar zeer exacte wijze kan veranderen. Experimenten met CRISPR uitgevoerd in laboratoria, kunnen vervolgens in ons concrete dagelijkse leven enorme, onomkeerbare gevolgen en gevaren met zich meebrengen, die het leven van de mens en de natuur volledig kunnen ontwrichten. Dit baart ons grote zorgen.

Zaterdag 19 mei willen wij ons gezamenlijk bezighouden met vraagstukken over de veranderingen die wetenschappers met CRISPR willen invoeren en wat de gevolgen van deze veranderingen zijn voor het embryo en de volwassen mens. Gevolgen met betrekking tot diens vrijheid om te zijn wie hij is. Gevolgen voor de rechten van de mens en van het ongeboren kind. Wat gebeurt er met de levensloop en het karma van het individu en met diens reïncarnatie, wanneer er in de embryonale fase van deze mens aan diens DNA veranderingen zijn aangebracht?

De dag vindt plaats op 19 mei 2018 in de Geert Groote School, Hygieaplein 47, 1076 RS Amsterdam, van 11.00 tot 17.00 uur.

Lees de volledige uitnodiging: POSTER CRISPR DAG 19.05.2018

Voor vragen of opmerkingen: 06-16452990.
Graag aanmelden via: margalitlaufer@me.com