Home - Activiteiten - Co-creatie met natuurwezens
Laden Evenementen

Lezing door Tanis Helliwell

Inhoud
Gezien de bijzondere tijd waarin we nu leven wordt het belang steeds duidelijker van werkelijk contact maken met de Aarde (gezien als 1 organisme met een eigen bewustzijn) en alle wezens die voor haar zorgen: het Elementalenrijk. Volgens de Leprechauns streven de elementwezens er momenteel naar om, samen met ons mensen, de Aarde te genezen en een “nieuwe”wereld te scheppen.

Tanis: “Nature spirits, also called elementals, are the form builders on our planet. They include elves, fairies, leprechauns, gnomes and many others and are found throughout the world. Without elementals there would not be a world, as there would not even be bodies for beings to inhabit. Just as we learn to listen to and co-create with our animal friends who are also evolving beings on Earth, we need to learn how to co-create with elementals to become full creators.”

Wanneer
Vrijdag 8 juni van 19.30 – 21.45 uur. Inloop vanaf 19.00 uur, zodat we op tijd kunnen beginnen.

Waar
de Ontmoeting, Emmalaan 1, 6721 ET Bennekom

€ 25,00. Dit is inclusief koffie, thee en koekjes.

Bijzonderheden
• De voertaal is Engels. Laat je hierdoor niet afschrikken. Tanis’ Engels is makkelijk te volgen en evt. vertaling is aanwezig. Het is ook altijd mogelijk om je vragen gewoon in het Nederlands te stellen, dus dat komt helemaal goed.
• De locatie is rookvrij.
• Er zal een boekenstand zijn met Tanis’ boeken, als ook met de CD Healing with the Body Elemental.

Info en opgave
• Opgave via de mail g.huijts@chello.nl of telefonisch 0317-840362.
• Geef daarbij de volgende gegevens door: naam – adres – telefoonnummer – e-mailadres. Na opgave ontvang je de factuur. Op deze factuur staan de benodigde gegevens om de kosten over te maken.